loading...

مرجع اسکرابر صنعتی

بازدید : 0
يکشنبه 23 ارديبهشت 1403 زمان : 11:48


امکانات شستشو صنعتی و مکانیکی هر دو برای پاک کردن خرید اسکرابر صنعتی و شستشوی سطح های متفاوت استعمال می شوند. با این هم اکنون، تفاوت‌هایی دربین این دو نوع امکانات وجود دارااست که بایستی هنگام گزینش آن‌ها در حیث گرفته گردد.

امکانات شستشو صنعتی معمولاً برای سطح های بزرگ و گران قدر استعمال میگردند. این امکانات دارنده اقتدار و اقتدار بالایی می باشند و می توانند آلودگی‌ها و کثیفی‌ها را به صورت موثری از سطح های تمیز نمایند.

ر اینجا به بعضی از مزایا و معایب امکانات شستشو صنعتی و مکانیکی اشاره می کنیم:

امکانات شستشو صنعتی

مزایای امکانات شستشو صنعتی

توان و اقتدار بالایی دارا‌هستند و میتوانند آلودگی‌ها و کثیفی‌ها را به صورت موثری از سطح ها گران قدر منزه نمایند.
برای سطح ها بزرگ و گران قدر مطلوب می‌باشند.
میتوانند در طی و پرسنل صرفه‌جویی نمایند.
معایب امکانات شستشو صنعتی

بازدید : 0
شنبه 22 ارديبهشت 1403 زمان : 11:06

اعتنا داشته باشید که با تشخیص زودهنگام این علائم و تماس فوری ب خرید اسکرابر صنعتی رای تعمیر، میتوانید از جراحت بیشتر دوری فرمائید و مخارج تعمیر پولیشر را تحت نگه دارید. در شرایطی‌که هریک از این علائم را با دستگاه سنگسابی ساب خویش تجربیات کردید،

گرم شدن بیشتراز حد دستگاه پولیشر
دستگاه کف ساب یا این که پولیشر در شکل به کارگیری مداوم برای زمان وقت گیر یا این که در شکل استعمال زیاد از موتور ممکن میباشد بیش تر از حد گرم شوند. گرمای بیشتراز حد قادر است جراحت قابل توجهی به موتور و اجزای داخلی دستگاه وارد نماید. برای خودداری از این نقص‌، بعد از به کارگیری دستگاه به بازه زمانی معلوم ( حدود ۱۵ تا ۳۰ دقیقه ) مقطع کوتاهی دستگاه را بی سروصدا کرده تا از گرم شدن بیش تر از حد موتور دوری فرمایید.

فساد موتور دستگاه پولیشر
فساد موتور یک ایراد رایج در دستگاه های پولیشر میباشد. ممکن میباشد به جهت به کار گیری زیاد یا این که کهولت سن صورت دهد. در حالتی‌که موتور زخم ببیند، دستگاه به صحت فعالیت نمی نماید و حتی ممکن میباشد خطرها ایمنی ساخت و ساز نماید. برای پرهیز از این خلل، تاسی از راهبرد های استعمال سفارش گردیده بوسیله آفریننده و خودداری از عمل بیش تر از حد دستگاه بسیار اصلی میباشد. در شکل بروز فساد در موتور دستگاه به طبع با مرکز ها تعمیرات دستگاه کف ساب تماس گرفته و نسبت به تعمیرات دستگاه مبادرت نمایید.

فرسودگی و فساد پد های پولیشر
پدهای پولیشر بزرگترین نصیب دستگاه و اثر گذار ترین آن ها در اجرای باکیفیت فریاند نظافت میباشد و ممکن میباشد بعد از به کارگیری وقت گیر برهه زمانی فرسوده و بی تاثیر شوند. فساد این پد ها قادر است منجر سایش ناهموار سطح گردد و یا این که در سطح گزینه نظرت شما زخم و فساد ساخت نماید. به همین مراد برای پرهیز از بروز این ایراد، بسته به دفعات و شدت به کار گیری، ردوبدل پدهای دستگاه پولیش به صورت تروتمیز ضروری میباشد.

خطاها برق و اتصالات دستگاه کفساب
اشتباهات در مدار های الکتریکی، وارفته شدن سیم کشی یا این که سوختن فیوز، قادر است از سایر خطاها و فساد های رایج در دستگاه کف ساب باشد که منجر فساد دستگاه یا این که توقف بدون نقص آن خواهد شد. برای خودداری از این خلل، به صورت آراسته دستگاه را به نمایندگی ها و تعمیرگاه های دارای اعتبار دستگاه کف ساب و پولیشر صنعتی برده و نسبت به تحقیق و بازبینی دستگاه مبادرت فرمائید.

ماشین های پولیش و کف ساب صنعتی ابزاری ضروری و کاربردی برای نگهداری درخشندگی سطح ها گوناگون می باشند. ولی چنانچه به صحت حفظ نشوند، مستعد خطاها و نقص می باشند. با تقلید از نکات ارائه گردیده در صدر، می‌توانید از همه گیرترین اشتباهات دستگاه های پولیش پرهیز فرمایید و باور نتیجه ها فرمایید که دستگاه شما در سال های آجل به صدق عمل می نماید.

بازدید : 0
پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403 زمان : 10:48

در اماکن همگانی، هر فضایی که احتمال خرید اسکرابر صنعتی حضور مشتریان در آن وجود داشته باشد،‌ می بایست همواره در موقعیت پاکیزه و ایمن قرار داشته باشد و آشغال بر روی زمین و در محیط باقی نماند و کف پوش‌ها می بایست به طور کاملً پاک و براق باشند.
همینطور فضاهای گشوده و محوطه‌ها نیز برای تفریح و استراحت عموم در حیث گرفته گردیده‌اند و فرق نمیکند محیطی گشوده باشد یا این که سرپوشیده، در هر وضعیت بایستی منزه و پاکیزه بمانند
رستوران‌ها و کافی شاپ‌ مجتمع‌های تجاری بایستی به صورت ویژه نظافت گردند، چون مواد غذایی رابطه مستقیمی با سالم بشر‌ها دارا هستند و تمامی قسمت‌ها از سطح های کف گرفته تا امکانات و دیوارها نیز می بایست از هر سیرتکامل آلودگی دور باشد.
خدمت‌های بهداشتی از سایر نصیب‌های اساسی نظافتی در مرکز ها تجاری میباشد که سرعت تکثیر آلودگی در آن بسیار بالا بوده و همواره بایستی تمهیدات نظافتی منحصربه‌فرد و پیوسته برای آن اندیشیده گردد.
پارکینگ مرکز ها تجاری از سایر نصیب‌هایی میباشد که آلوده و کثیف می گردد و قابلیت نظافت آن به وسیله امکانات مکانیزه به سادگی آماده میباشد.
کیفیت نظافت در مرکز ها صنعتی و تجاری
دستگاه‌های مختلفی می باشند که برای شستشوی مرکز ها تجاری با امکانات نظافت صنعتی مانند کارگاه‌ها و مرکزها تجاری گزینه استعمال قرار می گیرند و هریک از این ماشین آلات مکانیزه دارنده خصوصیت‌های خاصی می‌باشند که با رعایت آن‌ها کاربرد دارا‌هستند. به‌دنبال به معرفی دستگاه‌های آیتم به کار گیری در نظافت صنعتی مرکزها تجاری، خوا‌هیم پرداخت:

بازدید : 5
چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 زمان : 12:34

گزینش یک اسکرابر دستی یا این که اسکرابر خودرویی، مستلزم خرید اسکرابر صنعتی ملاحظات زیادی میباشد. پیرو، فاکتورهای اساسی برای گزینش هر دو نوع اسکرابر به تفکیک نام برده میباشد:

برای گزینش اسکرابر دستی، معیارهای پایین را مدنظر قرار دهید:

اندازه و وزن: اساسی میباشد اندازه و وزن اسکرابر قابل قبولی را گزینش نمائید که به راحتی با آن عمل فرمائید.
متاع بدنه: اسکرابرهای دستی معمولا از پلاستیک یا این که فلز ساخته می گردند. تعیین فرآورده مقاوم اساسی میباشد.
فرآورده برس: برس اسکرابر بایستی باکیفیت باشد تا آشغال‌ها و آلاینده‌های متعدد را منزه نماید.
گنجایش مخزن: اسکرابر دستی می بایست مخزن قابل قبولی برای توده‌آوری آشغال‌ها داشته باشد تا مکررا مستلزم تخلیه نباشد.
باتری یا این که منبع تغذیه: در حالتی‌که اسکرابر دستی از نوع باتری‌ دار میباشد، مقطع مجال تلاش باتری و فرصت شارژ آن اساسی میباشد.
تناسب با سایز: گزینش اسکرابر با بعدها مطلوب، بسیار اساسی میباشد تا بتوانید به راحتی با آن عمل فرمایید.
امکان نظافت: می بایست مطمئن گردید که‌این اسکرابر به خیر و خوبی و با تلاش بالا، پاک کردن سطح ها و کف را جاری ساختن میدهد.
بها: واحد سنجش دارایی‌ موردنیاز که میتوانید برای اسکرابر دستی صرف نمائید، در لحاظ بگیرید.
برای گزینش اسکرابر خودرویی نیز بایستی موردها تحت را آیتم اعتنا قرار دهید:

توان موتور: اسکرابر بایستی اقتدار کافی برای تمیز‌سازی آلاینده‌های متعدد مانند گردوغبار، لکه‌ها و… داشته باشد. به صورت کلی، موتورهای کارکشته‌خیس، کارایی بهتری دارا هستند.
نوع خودرو: اسکرابر می بایست با نوع خودرو تناسب داشته باشد.
مصرف انرژی: التفات مصرف انرژی و همت اسکرابر در تصمیم‌گیری برای گزینش آن التفات ویژه‌ای داراست.
بها: با اعتنا به هزینه‌های فراتر اسکرابر خودرویی نسبت به دستی، می بایست متناسب با دارایی تصمیم گرفته گردد.
تعمیر و محافظت: قطعات یدکی و هزینه تعمیر و حفظ بر تصمیم‌گیری شما در خرید اسکرابر خودرویی مفید میباشد.
قابلیت و امکان‌های مازاد: بعضی اسکرابرها دارنده قابلیت و امکان‌های فزاینده‌خیس مانند سیستم‌های اتوماتیک یا این که در اختیار گرفتن از رویه بدور می‌باشند.
مجموعاَ، تعیین اسکرابر مطلوب بایستی بر طبق نیازهای شما، فضای آیتم به کارگیری و ماهیت آلاینده‌ها شکل گیرد.

بازدید : 0
سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 زمان : 13:08

کاربرد سوییپر در نظافت محیاط مریضخانه ها خرید اسکرابر صنعتی و مرکز ها درمانی
سوییپر ها دستگاه های جارو برقی مکانیزه ای میباشند که برای گردآوری آشغال ها و آلودگی ها از سطح های صاف به کار گیری میشوند. آن ها در محوطه مریضخانه ها و مرکز ها درمانی برای نظافت پارکینگ ها، مسیرهای پیاده رو، ورودی ها و بقیه بخشها بیرونی به کارگیری میگردند.

سوییپر ها مزایای متعددی نسبت به شیوه های سنتی نظافت دارا‌هستند. آن‌ها سریعتر، کارآمدتر و ایمن خیس می‌باشند. آن ها همینطور می‌توانند اشکال آلودگی ها را مثلا خرده شیشه، برگ، آشغال های جامد و مایع گردآوری نمایند.

در‌پی بعضی از مفاد کاربرد سوییپر در نظافت محوطه مریضخانه ها و مرکزها درمانی نقل شده میباشد:

گردآوری آشغال های جامد : سوییپر ها میتوانند خرده شیشه، برگ، آشغال های جامد و بقیه مواد را از روی سطح های صاف گردآوری نمایند. این فرمان به پرهیز از لغزش و زخم به بیماران و بازدیدکنندگان امداد می نماید.
گردآوری آشغال های مایع : سوییپر ها همینطور می‌توانند آشغال های مایع مانند زباله، آب و روغن را از روی سطح های صاف گردآوری نمایند. این دستور به دوری از لیز میل کردن و تکثیر آلودگی امداد می نماید.
گردآوری گرد و غبار : سوییپر ها میتوانند مانند جاروبرقی کار نمایند و گرد و غبار و بقیه آلودگی های ریز را از روی سطح ها صاف گردآوری نمایند. این فرمان به بهبود چگونگی هوا و کاهش خطر تکثیر بیماری ها یاری می نماید.
به کار گیری از سوییپر ها در نظافت محوطه درمان‌گاه ها و مرکزها درمانی به بهبود بهداشت و ایمنی دور و بر یاری می نماید. آن‌ها سریعتر، کارآمدتر و ایمن خیس از طریق های سنتی نظافت میباشند و می‌توانند گونه های آلودگی ها را به عنوان مثال خرده شیشه، برگ، آشغال های جامد و مایع گردآوری نمایند.

بازدید : 0
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 زمان : 14:13

واتر جت خانگی به خیر و خوبی برای حذف آلودگی‌های بخش ها باریک خرید اسکرابر صنعتی و معدود پهنا شغل می‌نماید. کارواش دستی خانگی با توان بالا، همانند یک چکش شغل می‌نماید و با ضربات مکرر، آلودگی را از سطح حذف می‌نماید. البته همواره در به کار گیری از واتر جت خانگی، نگرانی‌هایی درباره اینکه فشار زیاد آب ممکن میباشد سطح های را حاد نماید، وجود دارااست یا این که نه؟ در واقع، چنانچه دستگاه کارواشی که فشار و دبی مطلوب را داراست، گزینش و خرید خواهد شد، هیچ سیرتکامل آسیبی به سطح ها وارد نمیشود. برای اعتقاد بیشتر از کارایی واتر جت خانگی و امکان آن در حذف آلودگی فارغ از جراحت رساندن به سطح ها، میتوانید آن را در یک قسمت خرد از سطح متبوع آزمون نمائید. در حالتی‌که کوشش مثبتی داشت، می توانید همگی سطح ها را با کارواش خانگی خویش شستشو دهید.

قسمت های متفاوت یک کارواش دستی
شوینده فشار قادر خانگی، به صورت معمولی‌خیس از آنچه که ممکن میباشد فکر کنید، شغل می‌نماید. یک کارواش برقی خانگی دارنده یک پمپ آب میباشد که بوسیله موتور الکتریکی جنبش و سرعت آب را ارتقا میدهد. آب ما یحتاج را می‌قدرت از شیر آب یا این که هر منبع دیگر آب منزه وارد واترجت خانگی کرد. هر واترجت خانگی دربرگیرنده پنج جزء بسیار اساسی میباشد که به تفصیل ذیل میباشد:

موتور الکتریکی: این موتور منجر تکان و سرعت آب می گردد.
پمپ آب: پمپ آب وظیفهٔ ارتقا فشار آب را بر ذمه داراست.
غربال آب: این غربال به خواسته حذف آلودگی‌ها و املاح از آب استعمال می‌گردد.
شلنگ آب: آب از روش این شلنگ به درون واترجت می رسد.
نازل یا این که لنس: این نصیب از واترجت، آب را با فشار بالا به سمت سطح متبوع پاشانده و قابلیت شستشو را آماده می‌نماید.

آب ورودی کارواش دستی خانگی

– آب ورودی کارواش دستی خانگی
آب لازم برای واترجت خانگی، از روش شیر آب بی آلایش تأمین می‌گردد. احتمال وجود پاره ای ناچیز املاح در آب هنگام گشودن شیر وجود داراست که به وسیله غربال دستگاه از آب حذف می‌گردد. فشار بالای واترجت خانگی، مطلوب برای پاک کردن آلودگی‌هایی میباشد که با آب و ماده های شوینده به سادگی منزه نمیشوند و نیاز به فشار بالای آب برای حذف آن ها از دور و اطراف دارا‌هستند. با این اکنون، بایستی به حافظه داشت که دستگاه جت واتر خانگی برای عملیات هنگفت نظافتی مطلوب وجود ندارد و مجال به کار گیری از آن محصور میباشد.

– موتور الکتریکی
موتور الکتریکی که در دستگاه کارواش خانگی به کار گیری می گردد، سبب اقتدار و کوشش پمپ می‌گردد. اما می بایست اذعان کرد که نوع صنعتی واترجت‌ها دربرگیرنده موتورهای بنزینی و دیزلی نیز هستند. مجموعاَ، موتور یک کدام از نصیب‌های مهم و تاثیرگذارترین در کوشش و ساختار کلی دستگاه کارواش خانگی میباشد، چون نیروی ما یحتاج برای اجزای متفاوت مانند پمپ را پشتیبانی می‌نماید.

بازدید : 7
چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403 زمان : 15:20

حالت محیطی مانند واحد سنجش گرد و غبار، رطوبت خرید اسکرابر صنعتی و دمای گوشه و کنار، قادر است بر ارتفاع قدمت اسکرابر اثر بگذارد. برای مثال، به کارگیری از دستگاه در اطراف های بسیار مرطوب یا این که مالامال گرد و غبار، میتواند منجر فرسایش سریعتر قطعات دستگاه گردد.

با رعایت نکات فوق و اجرا خدمت های زمان ای و ردوبدل به موقع قطعات مصرفی، می اقتدار ارتفاع قدمت زمین شوی صنعتی را به صورت قابل توجهی ارتقاء بخشید و از حداکثر کوشش آن استفاده کرد.

شیوه های ارتقا ارتفاع قدمت اثرگذار زمین شوی صنعتی
زمین شوی های صنعتی تحت عنوان همدم مستمر نظافت، نقشی کلیدی در نگهداری بهداشت و پاکیزگی دور و اطراف های گوناگون اعمال می نمایند. با دقت به سپرده گذاری شایان توجه در خرید این دستگاه ها، محافظت و مراقبت اصولی از آنان برای ارتقا ارتفاع قدمت اثر گذار، امری عاقلانه و مقرون به صرفه تلقی میگردد.

درین راستا، دست اندرکاران زیادی بر ارتفاع قدمت موثر زمین شوی صنعتی مفید می باشند که می اقتدار آن ها را به دو گروه کلی دست اندرکاران مربوط به دستگاه و دست اندرکاران مرتبط با روش استعمال و مراقبت از آن تقسیم کرد.

کارداران مربوط به دستگاه زمین شوی صنعتی:
چگونگی ایجاد کرد: مرغوبیت مواد اول و برخورداری از قطعات با کیفیت خوب در تشکیل داد دستگاه، ضمانت کننده ارتفاع قدمت بیشتر و کوشش عالی آن خواهد بود.
نوع دستگاه: تنوع مو جود در زمین شوی های صنعتی، لزوم تعیین نوع مطلوب دستگاه با دقت به نیاز و موقعیت کاری را آشکار می سازد. از جمله، به کار گیری از یک دستگاه اسکرابر صنعتی هنگفت برای نظافت سطح ها دقیق، قادر است فشار بیشتراز حد به دستگاه وارد کرده و باعث استهلاک زودرس آن خواهد شد.
ویژگی ها فنی: عواملی نظیر اقتدار موتور، گنجایش مخازن، نوع برس و تی و … در سعی و ارتفاع قدمت دستگاه نقش گزینش کننده ای دارا هستند. تعیین دستگاهی با ویژگی ها فنی متناسب با نیاز، از به کار گیری بیشتراز حد گنجایش دستگاه و فرسودگی زودرس آن خودداری می نماید.

بازدید : 0
دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 زمان : 13:08

زمین شوی صنعتی ابزاری کارآمد برای نظافت کف بیمار ستان ها میباشد. به کار خرید اسکرابر صنعتی گیری از این دستگاه مزایای زیادی دارااست، برای مثال:

مزایای استعمال از کفشوی دستی در درمان‌گاه:

بهبود بهداشت: کفشوی دستی به صورت موثری آلودگی ها، گرد و غبار و میکروب ها را از کف مریضخانه ها منزه می نماید. این فرمان به مراقبت بهداشت دور و بر و پرهیز از نشر عفونت ها یاری می نماید.
ارتقاء بازده: استعمال از کفشوی دستی به صورت قابل توجهی سرعت و بازده نظافت را ارتقاء می‌دهد. این فرمان به جهت آن میباشد که‌این دستگاه قادر است هم زمان شستشو و کم آب کردن کف را ایفا دهد.
کاهش خستگی: استعمال از کفشوی دستی به جهت نیاز به نیروی انسانی کمتر، خستگی کارگر را کاهش می‌دهد.
کاهش هزینه ها: به کار گیری از کفشوی دستی در درازمدت می‌تواند مخارج نظافت را کم کند. این فرمان به جهت ارتقا بازده و کاهش نیاز به نیروی انسانی میباشد.

شستشوی بیمار‌ستان
به کارگیری از اسکرابر سرنشین دار در نظافت پارکینگ مرکزها درمانی و درمانگاه ها
پارکینگ مرکز ها درمانی و درمان‌گاه ها به جهت رفت و آمد زیاد وسایل نقلیه و اشخاص، به صورت مداوم در معرض آلودگی قرار دارا‌هستند. این آلودگی قادر است مشمول گرد و غبار، روغن، مواد شیمیایی و حتی آشغال باشد. نظافت منظم و ظریف پارکینگ ها برای محافظت بهداشت و ایمنی محیطی این مرکزها ضروری میباشد.

اسکرابر سرنشین دار یکی دستگاه های نظافتی صنعتی میباشد که برای شستشو و نظافت سطح های کف کاربرد دارااست. این دستگاه با به کارگیری از برس های چرخشی و پاشش آب، آلودگی ها را از روی سطح های غیروابسته کرده و شستشو می‌دهد. به کار گیری از اسکرابر سرنشین دار در نظافت پارکینگ مرکزها درمانی و درمانگاه ها مزایای زیادی داراست که پیرو به برخی از آنان اشاره می گردد:

بازدید : 5
يکشنبه 9 ارديبهشت 1403 زمان : 13:59

سرویس ها نظافت که برای محل برگزاری تالار خرید اسکرابر صنعتی های تئاتر و سینما مایحتاج میباشد عبارتند از:
نظافت کردن صحنه و اتاق اکران.
شستشوی مبل ها و صندلی ها.
نظافت جای های همگانی دربرگیرنده غرفه های آب میوه و خوراک، راهرو ها، سالن، غرفه های فروش بلیط.
پله برقی، پله و بالابر.
نظافت کردن خدمت های بهداشتی و دستشویی ها.
شستن و نظافت کردن فرش و موکت، نظافت کردن کف و از در میان بردن آلودگی ها و مواد چسبناک مانند نظافت کردن آدامس.


نظافت صندلی های آمفی تئاتر
مدیران این مرکز ها با طراحی برنامه انعطاف‌پذیر جهت نظافت تئاتر و سینما بایستی بتوانند خیلی سریع و کارآمد جای را برای پذیرایی صدها تماشاچی فراهم کنند.
با استعمال از امکانات نظافتی صنعتی چگونگی عمل نظافت ضمانت گردیده و محل تالار سینما یا این که تئاتر در بالاترین سطح تمیزی باقی خواهد ماند. سرویس ها نظافت تئاتر می بایست عصر‌ای صورت بپذیرد تا نظافت عمیق ارائه خواهد شد. در‌این‌شکل فضا و سطح ها کف این جای اجتماع تا حد قابلیت بهداشتی و سوای لکه برای مشتریان نگهداری می‌گردد.
وبسایت شاهین همت با ارائه امکانات نظافتی صنعتی و سرویس ها حمایت آن ها مانند تعمیرات اسکرابر و تعمیرات سوییپر هرگونه نیازهای پاک کردن آمفی تئاترها را برطرف می نماید. همینطور مدیران این مرکز ها با خرید بخار شوی صنعتی و خرید جاروبرقی صنعتی قادرند مجموعه‌های نظافت تئاتر خویش را برای ارائه یک راه حل کارآمد و سازگار با دور و اطراف زیست تجهیز کنند.

بازدید : 10
شنبه 8 ارديبهشت 1403 زمان : 12:51

در هنگام شستشو و نظافت کفپوش تالار‌های ورزش با استعمال از خرید اسکرابر صنعتی اسکرابر، بایستی به یک سری نکته کلیدی اعتنا کرد تا شایسته ترین سود را بگیرید و از هر سیرتکامل جراحت به کفپوش پرهیز نمائید:

نوع کفپوش: اعتقاد و باور نتایج فرمایید که اسکرابر و طرز شستشوی مصرف شده مطلوب با نوع کفپوش باشگاه ورزشی شما میباشد. هر کفپوش ممکن میباشد نیاز به طرز و ماده شوینده خاصی داشته باشد.
تمیزی سطح: پیش از به کار گیری از اسکرابر، سطح کفپوش را به خیر و خوبی منزه نمایید تا از جابجایی آلودگی و خاک به بقیه نقاط دوری خواهد شد.
پیش‌شستشو: لکه‌ها و آلودگی‌های مستعصی را پیش از استارت به شستشو با استعمال از منزه‌کننده‌های مطلوب حذف فرمائید.
استعمال از شوینده مطلوب: از شوینده‌هایی که به نوع کفپوش شما متناسب باشند استعمال فرمائید. مطمئن گردید که شوینده‌ها آسیبی به کفپوش نمی‌زنند.
پیکربندی اسکرابر: پیکربندی اسکرابر را مطابق نوع کفپوش و نیازهای شما ایفا دهید. این مشتمل بر فشار، سرعت جنبش، و طریق نظافت می گردد.
پیگیری آیین نامه آفریننده: مدام شیوه نامه و راهنمای استعمال از اسکرابر را تحقیق کرده و سفارش‌های سازنده را رعایت نمایید.
تهویه مطلوب: مطمئن گردید که در طی شستشو، تالار به خیر و خوبی تهویه گردد. این عمل به کاهش بخار و رطوبت یاری می‌نماید.
استعمال از حاشیه‌ها: در نواحی در حدود دیوارها یا این که زوایا، از کناره‌ها و پد‌های خاص برای تمیزکاری دقیق تر به کارگیری نمائید.
دفاع از اشخاص: در طول شستشو از علائم ایمنی به کار گیری فرمایید. باور نتیجه ها فرمائید که هیچکس در محدوده شستشو حضور ندارد.
پسابرقراری: بعداز اتمام شستشو، سطح کفپوش را کم آب و تمیز فرمایید تا از رویش قارچ و باکتری‌ها دوری خواهد شد.
با رعایت این نکات، می توانید از اسکرابر به شایسته ترین صورت ممکن برای شستشوی کفپوش باشگاه ورزشی به کار گیری نمائید و حاصل بهتری را به دست آورید.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 7
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 37
  • بازدید سال : 87
  • بازدید کلی : 87
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی